| |
|
|
Úvod | Popis | Výhody
| Princip | Obrázky | Cena |
|
Princip: |
Běžící motor
vytváří ve sběrném sacím potrubí vakuum. Prostřednictvím hadice přivádějíci
mazivo je identické vakuum vytvářeno i ve skleněné kontrolní trubici mazací
jednotky. Tok válcového maziva do skleněné kontrolní trubice je regulován pomocí
regulátoru průtoku maziva. Jako pomůcku doporučujeme použít 1 litr Flashlube valve
Saver na každých 500 litrů paliva. Množství průtoku maziva Flashlube Valve Saver je
plně regulovatelné regulátorem průtoku. Pohyb regulátorem proti směru hodinových
ručiček průtok maziva zvýší. Po instalaci mazivové jednotky nastavte míru průtoku
na rychlost odkapávání od 8 do 10 kapek za minutu pro slabší motory a nad 15 kapek za
minutu pro silnějsí motory. Teplota a vakuum mohou průtok ovlivnit.
Vakuum vytvořené běžícím motorem kolísá během jízdy a viskozita maziva Flashlube
Valve Saver se mění v závisloti na teplotě. Kolísání průtoku během jízdy nemá
větší vliv na provoz, protože Flashlube Valve Saver vytváří ochranný film s
dlouhotrvajícím efektem. Přenastavte intenzitu průtoku po vašem prvním natankování
LPG / benzínu. Každých 50 ml zobrazených na zásobníku maziva Flashlube odpovídá 25
litrům paliva. Jakmile se motor zastaví vakuum ve skleněné kontrolní trubici může
nasát malé množství maziva Flashlube Valve Saver zpět do trubice. Toto není nic
závažného a po znovunastartování motoru bude promazávání pokračovat. Nemusíte se
obávat, jestliže použijete více maziva Flashlube valve Saver pro první natankování
po instalaci. Zrychlí to proces očištění a ochrany. |
| |
|
Anketa |
| |
|
|
Nové vozy s LPG a zárukou |
Dacia |
Fiat |
Hyundai |
Kia |
Mercedes |
Opel |
Renault |
Subaru |
Škoda |
|
|
Spolupracující firmy |
Dodavatelé LPG |
| |
|
|